środa, 2 grudnia 2009

55. Współpraca i spokój

Trzy pytania do Krystiana Kubjaczyka, p.o. dyrektora biura Europejskiej Stolicy Kultury "Toruń 2016"

1. Jaki będzie Pana pierwszy krok jako p.o. dyrektora biura ESK "Toruń 2016" w Krzywej Wieży?

- Chciałbym szczegółowo zapoznać się z tym, co było robione do tej pory. Mam już zaplanowane spotkanie z panią Olgą Marcinkiewicz, która ma mnie poinformować o dotychczasowych postępach pracy nad aplikacją. Chciałbym również porozmawiać z pracownikami na temat zakresu ich obowiązków. Później ruszamy z pracą nad aplikacją i tym, aby włączyć do tego projektu mieszkańców Torunia oraz wszystkie środowiska artystyczne. To przecież jeden z głównych wymogów konkursu.

2. Wspominał Pan podczas konferencji, że od teraz zmieni się system zarządzania biurem. Na czym będzie polegała ta zmiana?

- Aby dobrze się pracowało niezbędna jest przyjazna atmosfera. Podczas porannej rozmowy z pracownikami doszły mnie słuchy, że do tej pory to nieco szwankowało. Jestem przyzwyczajony do zupełnie innego funkcjonowania i warunków pracy. Stawiam na współpracę i spokój. Tylko wtedy jest produktywnie i efektywnie.

3. Do końca roku ma zostać powołana Rada Programowa ESK. Według jakiego klucza zamierza Pan ją obsadzić?

- Jeszcze nie miałem okazji, aby się nad tym zastanowić. Nie wiem czy były już prowadzone jakieś konkretne i wiążące rozmowy w tym kierunku. Pierwsze godziny w instytucji spędzę na razie na zapoznaniu się z pracownikami. Później przyjdzie czas na kolejne sprawy.

"Nowości" z 2 grudnia 2009 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz